Brug naar de toekomst: Het Bosch hoofdkantoor in Parijs is nu een innovatie campus

Het bedrijf benadrukt de betrokkenheid met Frankrijk

• Totale investering van 19 miljoen euro
  • Nieuw gebouw van 5.000 vierkante meter vloeroppervlak
  • Focus op samenwerking en creativiteit

30.03.2017 | Nederland | Corporate nieuws

Bosch heeft haar hoofdkantoor heropend in Frankrijk als een innovatie campus op de bestaande locatie in Sain-Ouen. Daarbij benadrukt de leverancier van technologie en diensten het vertrouwen in de toekomst van het land. Op de gedeeltelijk vernieuwde locatie aan de noordelijke rand van Parijs, loopt een brug van het oude gebouw naar het nieuw gebouwde hoofdgebouw dat kennisdeling stimuleert door grote, open ruimtes.

Het volledige persbericht is alleen beschikbaar in het Engels. Gelieve boven aan de pagina te selecteren.